sila pastikan availability stok yang anda pilih direct dengan saya

klik-klik gambar kat sebelah untuk tgk stok yang ada :)


note; stock updated 11 December 2011

Kami mencadangkan anda memilih item ready stock kami. Bertujuan mengelakkan pihak tuan/puan menunggu lebih lama :)

please please please hormatilah hakcipta saya di blogshop ini segala jenis plagiat tidak dibenarkan

Liza ingin memohon maaf jika mesej di YM Liza lewat balas.... maklumlah berkejar dengan anak2. Mungkin puan boleh send to email juga sebab melalui ym yang tak add saya saya dah tak dapat jumpa penghantar mesej tu :D

jom jadi follower kami :D


Support GCDC Event

Support GCDC Event
23 April 2011

Friday, February 25, 2011

KUTU CLOTH DIAPER


Salam ALL,

sebelum nih saya dah penah buat kutu CD and sekarang saya nak buat lagi hehe ada 2 cara;

1) Bagi yang berada di sekitar Seremban & Senawang or kawasan yang sewaktu dengannya
Saya boleh datang ke rumah anda or tempat2 yang bersesuaian pada hari Sabtu OR Ahad untuk wat penerangan dan demonstrasi berkenaan CD (Cloth Diaper). Bolehlah kumpul2kan kawan2 or sedara mara yang berminat nak tau dengan lebih dekat dan nak rasa CD2 ini personally... Pertanyaan semua boleh.... dan seterusnya kita buat sistem kutu

a)
RM 50/sebulan min 5 orang = 5 bulan, sampai turn boleh pilih cd mana2 berkenan ikut amount yang ada = RM250

b)
RM40/sebulan min 4 orang = 4 bulan, sampai turn boleh pilih cd mana2 berkenan ikut amount yang ada = RM160



2) Secara Online. Bolehlah kumpul2kan kawan2 or sedara mara yang berminat nak beli CD tapi tak mampu nak beli sekaligus sebab mahal / lambat lagi nak sampai due bersalin pun kita buat sistem kutu

a)
RM 50/sebulan min 5 orang = 5 bulan, sampai turn boleh pilih cd mana2 berkenan ikut amount yang ada = RM250. Tambahan postage flat rates untuk skim ini RM10 sahaja (poslaju)

b)
RM40/sebulan min 4 orang = 4 bulan, sampai turn boleh pilih cd mana2 berkenan ikut amount yang ada = RM160 Tambahan postage flat rates untuk skim ini RM5 sahaja (poslaju)



untuk lebih lanjut jom email / call / sms / ym saya :D

1 comment:

  1. salam...ebby berminat..tp xder geng:(
    blh email ebby ebby_5444@yahoo.com

    ReplyDelete